czwartek, 16 maja 2019

Porada 5. Dostanie się do BIOS

Skróty klawiszy ,które wywołują BIOS płyty głównej , prawdopodobnie się
komuś przyda. Fakt przyznam się ,że część skopiowałem z forum ale
też dodałem modyfikacji aktualnych. Np: Lenovo , HP, sony.
Do listy dodałem Aristo,Huawei i Fujitsu.
Jeśli znasz inne kombinacje to napisz w komentarzu na wykop a ja dokonam
modyfikacji.


Jestem na wykop


Płyta główna
Klawisz
Abit
Aristo
Del
F2
Acer
F2
Asus
F2 może też być Del
Asrok
F2
AMI
F1 może też być Del
AST Advantage
Ctrl+Alt+Esc
Award
F1 może też być F1
Compaq
F10
Dell
F2
DFI
Fujitsu
F8 może też być Del
F12
Gigabyte
Huawei
Del
F12
Lenovo
fn+F2 albo przycisk revovery i tam wybrać BIOS
MSI
Del może być F2
HP
Esc i wybór z menu albo F1,F2,F10
IBM
F1 albo Ins trzymająć obydwa klawisze myszy
NEC, Packard Bell, Amax, Micron, Aptiva, Sharp
F1 może też być F2
Sony
Przycisk ASSIST – wybierz Start Bios Setup
Toshiba
Esc albo F1 albo F2
Zenith
Ctrl+Alt+Ins

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz